13e juni 2010

Idag kommer min älskling ÄNTLIGEN hem, så just nu sitter jag bara och väntar och längtar efter att han ska ta klivet innanför dörren så jag kan få krama honom, puss på honom och bara vara nära honom. Gud vad jag längtar, men nu är det inte långt kvar, han ringde för en timma sedan och då skulle dom åka så dom har väl åkt en timma nu kanske och det tar typ tre, tre och en halv kanske .. så får la se. Han kommer väl runt ett någon gång.

Men vad ska man göra under tiden? Ja det är ju frågan, finns inte så mycket.. Köpte the sims 3 för ganska längesen ( eller ja när det kom ut då vill säga ) så skulle jag instalera det igår för att spela men jag blir så jävla förbannad för det jävla spelet funkar inte? Helt sjukt, betalade fan 600:- för ett spel som inte funkar? Satt i över 4 timmar med det igår och bara instalerade om det och sen om det osv.. Blir så trött, för det verkade vara sjukt roligt! Får be gustav ladda ner det åt mig ist så jag kan spela det, för min data ( denna då ) har ingen sån som man kan stoppa in skivor i för den är så liten antagligen? Jag vet inte, men så är det iaf..

Och datan är typ överhettad, den andra asså.. så den stängs av hela tiden typ och det går inget bra på tv vid denna tiden heller, gud vad allt är negativit haha. Ja så är det väl ibland kanske? Men så fort min babe kommer så är alltinging som bort blåst och hela dagen ska jag bara vara med han, hela tiden ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback