Utgång eller inte?

Godmorgon bloggen ♥

Vaknade för en timma sedan, men har prata med Noomie i telefon och försökt bestämma hur vi ska göra ikväll. Vi hade eller har planerat att vi ska ut ikväll, hon, jag, Malin och Putte. Men det har varit massa krongel hit och dit och nu har jag magkatarr också så vet inte hur jag gör riktigt. Vill ju gärna ut för det var riktigt längesen jag var ute, men det är ju inte roligt om man inte mår bra. Putte har snott, nej det har han inte. Han har fått låna medicin av mig för magkatarr så nu är mina slut och har inget mer recept och har ingen ork till att sitta på vårdcentralen och vänta just nu. Så ja, får se om det går över helt enkelt. Få lägga mig och vila så får vi väl se sen.

Vad har ni för planer för idag då?

Kommentarer
Therése säger:

SUBA ;)

2010-01-29 | 12:43:30
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Helena (: säger:

Finns det nån chans att man hittar låten "Jag vill ditt bästa", någonstans där man kan ladda ner ? :)

2010-01-29 | 21:32:19
ebba utan z säger:

snälla snälla snälla

kan du inte ladda upp

"jag är inte lycklig såhär"

och

"starkare utan dig"

på speedyshare, frizon elr ngt.

SKULLE BETYDA ALLT!<3<3<3

älskar din musik!:)

2010-02-01 | 22:22:27
Bloggadress: http://ebbautanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback