Hos gustav

Ja nu när gustav är hemma igen blir det inte mycket bloggande haha, har ingen tid över längre. Sen har min data lagt av eller nått? Internet funkar iaf inte, vilket är det viktigaste så kan inte blogga den datan mer så nu får jag passa på en snabbis medans gustav sover.

Nyår blev ju inte riktigt som planerat om man säger så, det slutade med att jag och gustav åkte ambulans in till sjukhuset och spenderade tolv slaget där. Så kan det gå när man tappar balansen, stackarn. Men det va ju tur att det inte var så jätte alvarligt iaf om man ska se något positivt i det hela. En anorlunda nyår, men ja det var ju kul så länge det varade :) Nä nu är jag sjukt hungrig så nu ska jag väcka gustav så jag kan få mig lite mat i magen innan det är dags för sängen, för imorgon ska edvin komma hem till oss så måste vara pigg så vi kan leka :D saknar lillen masser nu och när gustav ändå jobbar så gör det ju ingenting. Får se när jag kan skriva nästa gång men ska försöka imorgon, ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback