19e februari 2010

Hej bloggen !

Usch, tråkigt att det kommit massa mer snö eller vad tycker ni? Frågade det nyligen vad ni egentligen tyckte, om det var bra med snö eller om den skulle bort. Dom flesta höll med mig, är så himla trött på snön nu. Det ska vara snö när det är rätt tid, alltså vid jul inte nu. Nu vill man att det varma vädret ska vara påväg hit, så himla jobbigt att bara ta sig ut och behöva frysa? Usch !

Idag ska jag och killen ha mys kväll, ska vara här ( hos han ) och bli bjudna på jätte god middag. Det blir ryggbiff, vet inte vad det blir till men säker något gott och sen rödvins sås till det. Ganska lyxigt måste jag säga, men det är ju fredag så man får väl mysa till det lite extra ibland eller vad säger ni? Sen blir det nog let´s dance och solsidan, någon film kanske och sedan sängen. Ganska slapp fredag, men det gillar jag :D

Fick även lite kläder av gustavs mamma förut, så söt :) Fick en tröja förra veckan också och idag en t-shirt och ett linne, får se så dom passar bara men det tror jag nog, så snällt :)

Nä nu ska jag ladda ner lite grejer som jag ska se, så vi hörs sen ♥

( ps det blev aldrig några bilder eftersom det inte funkade att lägga in dom på datan av någon konstig anlening, har försökt idag också men det verkar vara något knas. Så får försöka fixa det och ladda upp dom när jag kan ds )

Kommentarer
Amanda säger:

Jag är inte less på själva snön utan att det är så jävla kallt.. Vill att de ska bli lite varmare så man kan vara ute och åka slalom.. Det har varit under -20 typ hela veckan här.. Inte kul!

2010-02-19 | 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback