Varit hos mamma och pappa

Nu är jag precis hemkommen ifrån mamma och pappa, pojkvännen skulle iväg och jobba lite så tänkte jag kunde passa på att hälsa på. Eftersom jag inte ska vara där imorgon så tänkte jag att det var kul att se dem, min bror och hans tjej var också där så det var trevligt att träffa alla.

Men nu fick jag ett icke roligt samtal ifrån min bror att deras katt som dem tagit med sig hit ut är försvunnen, dom har letat överallt och hittar den inte. Jag glömde en sak när jag va där så jag sprang in igen och kommer inte ihåg om jag stängde dörren eller inte, gjorde jag inte det så har ju antagligen katten sprungit ut. Opps, får hoppas att dem får in den igen iaf den är ju så liten och en innekatt dessutom så den har ju inte varit ute mer än några gånger och aldrig här ute heller, men kattaer brukar inte springa iväg så. Dem håller sig nära, får verkligen hoppas på det bästa nu blev jag lite nervös här :/

Får se om han ringer igen, har ju min katt hemma hos mamma och pappa fortfrande och hon var inte jätte glad över att den lilla var där också och hon är också ute så får hoppas att dem inte börjar bråka eller något bara. Men hon är nog mest rädd för den lille, får hålla tummarna för att dem hittar katten !

Det är ju uppersittar kväll på bingolotto idag, så fick vara med och se lite på det hos mamma och pappa, dock hade jag ju inte lott så fick göra lite på pappas. Det var jätte nära att han vann faktiskt, men så är det ju typ alltid. Men men får hoppas att dem vinner i dom andra två, det andra har nog redan varit till och med.

Nä nu ska vi nog lägga oss i sängen och se på en film eller något skoj, finns ju inte mycket att se på tvn nu. Och imorgon är det julafton tänk, gud så spännande undra vad man får haha. Får ju mina av mamma och dem den 25e då vi är hos dem och firar men kanske får någon imorgon ändå :D Får hoppas på det, ni får alla ha en riktigt bra fortsatt kväll så hörs vi imorgon puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback