Klar med alla läxorna

Visst är jag duktigt? Nu har jag gjort klart det till projektarbete också så vad ska man nu hitta på tro? Jag ska nog lämna in MVG frågorna till rättskunskapen så att min lärare får dom sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Nog lägga mig i sängen och bara ta det lugnt, har ju anstängt mig en hel del nu med allt skrivande.

Hade egentligen vellat göra något känner mig lite rastlös men vad kan man hitta på? Om jag är sjuk vill jag ju inte gå hem till moster och smitta barnen eller att någon kommer hit så dom blir smittade. Inte för jag tror att jag är sjuk men nog bäst att bara ligga hemma och slappa. Synd att pojkvännens data är sönder nu också, kan jag inte ladda ner och kolla på mina serier, buhu..

Det får väl bli tvn att sysselsätta sig med, finns inte så mycket att se där heller men vad ska man annars göra? Orkar inte plugga mer, kanske göra lite teori senare men huvudet är inte riktigt med mig längre känner jag så blir nog till att vila en stund. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback