Id smink

Jag som trodde jag skulle ha mer tid för bloggen nu när körkortet va avklarat haha, jo visst det märks eller? Nej idag åkte jag och älsklingen varit i stan, jag körde såklart haha och det gick jätte bra. Dock tyckte han nog att det gick lite sakta gemfört med hur han brukar köra men han tyckte jag var duktig ändå ;)

Sen när vi kom hem åkte jag och hämtade mamma, så åkte vi ner till klåva och skulle köpa ID smink till mig vilket sägs vara betydligt mycket bättre. Jag har två vänner som har det och dom säger att dom aldrig tänker byta tillbaka och att det är jätte bra, så tänkte att jag skulle testa på det. Hittade inte det jag sökte idag dock, så ska ner med min vän Rebecka som har det själv imorgon igen och försöka lyckan bättre.





Någon av er som andvänder sig av ID smink, isf skriv gärna vad ni tycker om det vad man bör och inte bör tänka på kanske, lite tips helt enkelt. Eller om någon av er kanske har funderat på att skaffa det också?

Det finns ju så himla mycket att välja mellan, så svårt att veta vad man ska ha och inte. Det är ju inte speciellt billigt men man tjänar ju på det i längden eftersom det håller så pass länge som det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback