Då var det bestämmt

Japp då var det bestämmt vad vi ska göra på nyår, det blir ingen hemma kväll utan vi ska som mina andra vänner hem till Oliwia och Andreas. Det känns skönt nu att det är bestämmt faktiskt, pojkvännen sa att det var okej att gå dit men beroende på hur han mådde fick vi se hur länge vi skulle stanna. Det är helt okej för mig, mår han dåligt är det klart jag följer med honom hem, men jag tror nog att bara han får i sig ett par öl så är han nog glad :)

Sen är ju två av hans nära vänner också där, han känner ju alla mina vänner också så det kommer nog bli en super kväll. Har lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig bara men det lutar på min paljettklänning som jag inhandlade någon gång förra året och har bara andvänt den en gång så den ska nog sitta fint eller vad tror ni?

Jag tror faktiskt det är ett av mina minsta problem, den ska nog passa och sitta snyggt ännu ;) Annars finns det ju annat att välja mellan, får se imorgon vilken det blir helt enkelt. Kommer nog inte hinna skriva så mycket imorgon dock eftersom det är fullt upp hela dagen känns det som.

Men detta känns hur bra om helst, nyår är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback