4e december 2010

Hejsan på er, förlåt har inte haft tid att skriva förens nu. En liten resumé på vad som hänt kanske?

Igår var jag ju på ullared HELA dagen, åkte med tjugo över åtta färjan på morgonen och kom hem med tjugo i tio färjan på kvällen/natten det är många timmar det. Det var ganska jobbigt fast jag fick köpt en hel del och det gick på betydligt mycket mer än väntat men tur är så har man ju snälla föräldrar som hjälper mig och betala, tack mamma och pappa ♥

Efter ullared så åkte jag ner till golfen där pojkvännen och hans vänner var och spelade bowling, dom hade bokat ifrån nio till elva så jag hann vara med en stund och det var verkligen skit kul så det kommer defentivt göras om. Dock var jag ganska trött så det får bli en dag då jag inte varit på ullared innan och bränt alla pengar haha, men så är det när man tror att allt är "billigt", det blir dyrt helt enkelt. Eller iaf när man måste betala allt på en gång och egentligen inte har pengar höhö. Så vi stannade inte så länge, åkte hem vid ett tiden eller något och gick och la oss med en gång jag var helt slut och pojkvännen var ganska så trött han också.

Idag vakande vi ganska tidigt, åkte hem till mamma och pappa där prinsen Edvin var men hann knappt komma in innan vi skulle ut igen. Jag skulle övningsköra och vi skulle med till torslanda och kolla på syrrans och mickes lägenhet som dom skulle köpa. Riktigt bra att dom bor nära nu och sen var det fint också så det blir säkert jätte bra. Sen åkte jag och pappa runt överallt typ och körde, måste öva mycket nu om det ska bli något körkort för min del. Efter det åkte jag med hem en stund och gowsade lite med honom, syrran, micke och mosters pärla Wilma följde också med ut så hann pussas och kramas med henne också, mina älsklingar ♥

Imorgon ska jag upp tidigt och vara med prinsen, får hitta på något skoj :) Så det är nog dags för sängen för min del, pojkvännen ligger redan här och sover så gott det hörs eftersom han snarkar haha, eller vad vet jag om man sover gott för att man snarkar? haha jaja, nog med babbel. Har inga bilder och bjuda på, vet att inläggen blir tråka då men ingen data funkar ju som den ska så :( Det löser sig nog snart får vi hoppas, hörs imorgon ha en fortsatt bra kväll puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback