29e december 2010

Hej på er, har inte hunnit skriva förens nu för att jag har haft fullt upp hela förmiddagen. Först va jag och hämtade Rebecka och hennes syster Camilla, så åkte vi ner till klåva och skulle kolla med id sminket och allt och jag tror jag har bestämmt mig för att köpa det nu. Det verkade jätte bra och man tjänar så mycket på det i längden så det blir nog något för mig det.

Sen åkte jag hem och skulle passa Wilma medans syrran var hos tandläkaren så kom Patrik och hans pojkvän Christopher dit och skulle hälsa på henne, ingen av dem hade ju sett henne innan så Patrik fick hålla och gowsa lite med henne.



Sen åkte jag med Patrik och Christopher hem och hälsade på den lilla vovven, så stor han hade blivit ! Vi gick ut och lekte med honom på isen, men det var inte bara hunden som lekte utan dem två pojkarna hade minst lika kul medans jag fotograferade ;)



























Kommentarer
Patrik säger:

Myyyys! :)

2010-12-29 | 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback