24e december 2010

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott för själv har man legat och frysit hela natten det har varit sjuk kallt verkligen men som tur var hade man pojkvännen brevid som gav lite värme, men hatar att ligga och frysa eller att ligga och svettas det är bland det värsta som finns. Håller ni inte med?

Idag är det jul som alla väntat på, har ni fått något skoj då? Jag fick två presenter imorse en av mina föräldrar och en av pojkvännen och är super nöjd med båda två, tack så mycket ♥


the sims 3 till wii fick jag av pojkvännen och ett årskort till liseberg av föräldrarna


Eftersom mitt sims till pc inte funkar av någon underlig andledning så har jag sagt länge att jag vellat ha det till wii eftersom pojkvännen har det här, så blev riktigt glad när han hade köpt det till mig :) Kommer bli världens nörd nu bara vilket inte är lika bra kanske, men men det är sånt man får ta. Blev jätte glad av mamma och pappas present också såklart, nu blir det till att gå på Liseberg lite oftare då helt enkelt haha.

Föresten angående katten igår, den hade inte rymt ut den hade varit inne hela tiden. Vilken himla tur för mig !

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, eftersom jag inte firar julen med familjen iår utan med pojkvännen så återstår det att se. Har ett ända krav bara och det är att få en paradis ask till kalle sen klockan tre annars funkar det inte riktigt, det är en tradition jag inte kan leva utan (A) Så ska se till att fixa det, sen får vi se vad som händer idag helt enkelt, kanske hinner skriva mera idag det beror helt på vad som händer och sker, men annars får alla ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni får massa med fint. God jul på er ännu en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback