1e december 2010

Ja som ni läste i förra inlägget var det bla därför jag inte bloggade mer igår, eftersom vi bor på ett sådan litet ställe där alla känner alla blir det ganska kaos när något sådant händer för det tog ett tag innan man fick reda på vem mamman och bebisen var. Det är många som fått barn nyss och man känner en del som har barn också, sen är ju som sagt min pojkvän nära vän till han som körde bilen så det var en jobbig dag igår faktiskt.

Min syster och Wilma var ju ute igår, åh den bebisen som var med i olyckan är bara några veckor äldre än henne så jag blev helt gråtfärdig när jag tänkte på det. En sådan liten, hoppas verkligen allting går bra. Sitter och tittar på nyheterna men dom pratar bara om julpyssel och massa sånt, det vill jag inte se nu men det kanske kommer nyheter vid nio tiden? Får hoppas på det så man kanske kan höra något hur det gått med dom.

Ska in till skolan vid elva, har varit hos tandläkaren därför jag är uppe så tidigt usch va kallt det var men fick mig en promenad hem så det var väl kanske lite bra ändå haha. Sen ska jag köra med mamma idag också, det är mycket körande som gäller nu alltså om detta ska gå vägen, hoppas verkligen det. Men börjar känna mig sjuk nu igen, eller typ svag i kroppen.. men kanske bara sovit dåligt eller något för vill inte bli sjuk till helgen, måste köra massa och sen ska vi passa Edvin i helgen också, min prins ♥ Så det ska bli jätte skoj faktiskt.

 Nä strax kommer pojkvännen hem på frukost så ska gå och göra lite mat till oss hade jag tänkt, men vi hörs senare ikväll helt enkelt :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback