11e december 2010

Godmorgon på er, hur mår ni? Visst är det skönt att det regnat bort lite snö nu under natten? Bara det inte fryser på igen så det blir glas halt, för va ute för en stund sedan en snabbis och det var ganska halt redan nu :/ Gillar inte slask och skit, ska det vara snö så ska det vara massa snö och inte slask eller vad tycker ni?

Nu ska jag strax ut och köra eller ja in till stan och köra med pappa, pojkvännen åkte nyss iväg till jobbet så jag har ju ändå inget bättre för mig haha. Nä hade redan bestämt att vi skulle ut idag, eftersom vi ska på glögg fest till David och Karin idag, kompisar till pojkvännen så kanske man tar en eller två öl och då är det ju inte så bra att köra på söndagen. Men ska nog ändå ta det ganska lugnt faktiskt, så får se kanske inte blir något dricka alls. Måste ju kunna köra så mycket som möjligt nu, sen har jag massa som ska in i skolan och teori jag måste plugga så det bästa hade ju varit och hålla sig nykter men ändå är det ju ganska tråkigt att gå dit på fest och inte dricka, får se hur jag gör helt enkelt.

Nä nu måste jag ta på mig och sådär, ska strax åka och här sitter jag i sovkläder och inte ätit något heller. Det är nog bäst jag gör det innan pappa ringer och säger - Nu är jag utanför och så sitter jag här och bloggar haha. Nä det går inte, får se om jag hinner skriva mer senare. Ha en fortsatt bra lördags dag/kväll :)


Kommentarer
ett stort fan! säger:

hej:) för några år sen hade du en låt som hette " jag ser honom gå under" på din lunarstorm , den var otroligt bra men synd nog tog du bort den:( har du den sparad någonstans eller finns det någonstans man kan hitta den?

you rock!

2010-12-12 | 12:37:00
Mattias ^^ säger:

Fin blogg! varför gör du inga låtar nu för tiden?

2010-12-12 | 21:36:41
Bloggadress: http://dvmbvs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback