SPELNING

Ja nu är det bestämmt, det blir spelning fredag den 21 maj och den äger rum i här i Göteborg, i Biskop på en fritidsgård. Det är ett välgöranhets avenemang och det kommer massa mer med rappare så som Medina samt många fler. Sen blir det även sång och dans, så missa inte detta. Återkommer med mer info när jag har det.

så tänkte be alla er om en jätte tjänst, in på denna sidan <--- klicka och skriv sen ett inlägg här och säg vilka låtar ni tycker jag ska köra. För att inte göra det så jobbigt, så skriv två. Era favorit låtar så skulle jag bli jätte glad för har stor beslutsångest över vilka jag ska ta. Tack på förhand

Kommentarer
Anonym säger:

Skulle uppskatta om du kunde komma till norrbotten :D

2010-04-29 | 09:52:11
nathalie o ebba säger:

aa :)<3

2010-04-29 | 18:54:44
Bloggadress: http://naattisch.blogg.se/
Soffan säger:

Vet du... Du är född den 29 mars och jag är född den 30 mars!

2010-05-02 | 19:52:47
Bloggadress: http://www.nogg.se/soffansblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback