Lite rastlös

Ja det kan man kanske kalla det, medans gustav spelar tänkte jag passa på att sitta vid datan men eftersom det är det ända jag gjort idag så finns det inte så mycket att göra haha :P Men men, snart börjar halv åtta hos mig som ni vid det här laget vet att jag alltid tittar på? Självklart, har köpt chips och dipp också som vi ska mysa till i soffan med, haha feta jaja. Vem bryr sig? ( antagligen jag när jag ser mig i spegen och är dubbelt så stor ) Men det tar vi tag i då, eller vad säger ni?

Idag kommer även ett efterlängtat avsnitt av Desperate housewives, var ju inget förra veckan och det blev man lite arg över eftersom man sätt fram imot det. Men då fick man längta lite extra till detta avsnittet, så det kanske inte var så dumt ändå? Jo det tycker jag nog ändå. Nej nu ska jag kolla lite på en läxa och kanske få klart den, vad tror ni? Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback