Godnatt

Ja nu är det dags för sängen, har varit trött hela dagen känns det som. Fick ju inte så mycket sömn inatt, men men det gjorde inte så mycket när man hade trevligt sälskap ( eller iaf alla utom en kanske ) Nåja, ska jobba imorgon så känner att jag måste få sömn inatt, ska bara övertala gustav om att sluta spela så han också kan komma och lägga sig men det är inte det lättaste ska jag säga, puh.

Som jag sa innan skulle jag ju käka lam, tror nog aldrig jag har gjort det innan vad jag vet. Kan ha gjort det utan att veta att det varit det, tänkte mest på den där sången " lam smakar som kofta " men fick inte riktigt ihop det haha, för det smakade det verkligen inte iaf. Var inte det godaste jag käkat men det funkade, sen hade man ju rödvinssås och potatisgratäng till så det gjorde ändå inte så mycket haha. Blev även klar med min romananalys på ljudboken jag lyssnade på om ni kommer ihåg? Oliver twist, så det känns skönt. Har bara en sak nu som jag ska göra får se till att göra den i veckan, hatar att få grejer efter mig usch. Så får verkligen se till att göra det, men det ska jag nog fixa. Vad har ni gjort idag? 

Kommer sakna mina små skånska vänner inatt, haha ♥ men har berstämmt att vi snart ska ses igen, så får längta tills dess ist. Nä nu somnar jag snart så det är nog bäst att krypa ner, sov gott alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback