18e april 2010

Godmorgon, eller man kanske säger eftermiddag nu?

Ska snart åka och jobba, men ska åka hem till mormor och lämna lite saker innan och samtidigt passa på att övningsköra lite. Hade ju min första lektion med skolan i torsdags och dom sa vad jag skulle öva mer på och sådär så det är ju bara att forstätta öva och öva tills det sitter riktigt. Annars händer det nog inte speciellt mycket idag faktískt, ska nog bara ta det lugnt. Vilket jag gjort HELA helgen haha, fast ja jag brukar ju inte dricka speciellt ofta längre men hittar för det mest på nått iaf, känns det som.

Solen skiner, underbart eller hur? Nu känns det verkligen att sommaren är på väg och skolan snart är slut, gud va skönt det ska bli när den äntligen är över. Fast inte för gott dock, utan har ju ett år kvar suck. Fast det känns ganska skönt ändå, hade inte vellat jobba nu, känner mig inte riktigt redo för det än. Nej nu ska jag åka iväg, ha en fortsatt bra dag. kram

Kommentarer
Bianca säger:

Jätte fin blogg Emma!:)

titta gärna förbi på min.

www.biancamarquesantunes.blogg.se kram//B.L

2010-04-20 | 21:55:18
Bloggadress: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback