16e april 2010

Inte blivit så mycket bloggande nu dom senaste dagarna men har haft fullt upp med att gowsat och passat edvin och den nya lilla prinsen Elias, så himla söt ♥

Och jag har världens bästa nyhet, det kommer snart en till bebis till min andra moster ska ju också ha men det kommer ännu en en som kommer, jag ska bli moster. Wiie, det ska bli så himla roligt haha men det är ett par månader kvar och jag har vetat det ganska länge nu men inte fått säga något. Men nu vet så många det så, nu gör det inget om jag skriver det här också ;)

Har världens bästa pojkvän, så söt! Han håller på att göra middag till oss nu, han lagar ALDRIG mat egentligen så det är verkligen något speciellt när han gör mat. Och han är så ivrig, jag får inte komma och se eller nått. Hallegodisen, vi skulle egentligen grillat idag men han ville överaska mig ist och det är ju mycket mysigare och gulligare så det var ju ganska självklart att jag valde det eller vad säger ni? Nä ska jag fixa lite inför middagen, hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag kommer få. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback