Tv inspelning

idag har jag varit på tv inspelning hela dagen så därför har jag inte bloggat något, gud helt slut ! Man kan inte tro att det kan vara så jobbigt, men jo då sjukt jobbigt att bara sitta haha. Va med i inspelning av postkodsmiljonären, kanske ni ser på? Om inte så får ni se på lördag för då är jag med i publiken wiie, men det va det värt för två lektioner lediga efter detta så det ska bli riktigt skönt faktiskt. Ja jag tog massa bilder men med N´s kamera eftersom jag inte hade någon med mig och hon åkte till bulgarien nu. Ja nu faktiskt lyfter planet, hoppas ni får kul där nere, sup en massa för mig ! Så jag får lägga in dom bilderna när hon kommer tillbaka hem igen. Nä nu börjar andra avenyn så nu ska jag se på det sen blir det sängen, puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback