Smakprov

Ja håller på med en ny låt som jag kanske sagt, tänkte ni skulle få er ett litet smakprov på texten. Så här har ni dom första 10 raderna ifrån versen och även reffen så kan ni ju säga vad ni tycker. Det uppskattas verkligen !

reff
Utan dig är inget som det va menat att va,
försöker le men det finns ingen mening kvar
det är tomt utan dig i mitt liv
och det gör ont när den känslan tar vi

vers 1
tänker ganska ofta på det vi hade du och ja,
allt som finns där i hjärtat det stannar kvar
minnen av en ängel, som flög iväg
med ett ledset hjärta står jag kvar här
försöker ta mig fram, men minnen sätter hinder
det gör så ont kan du förstå två våta kinder?
känner mig sviken, jag älskade ju dig
du skulle alltid finnas, det va löftet som du gav mig
men vart finns du idag? .. inte här
det som en gång va två det bröts isär

Kommentarer
anonym säger:

känner på mig att det kommer bli en riktig bra låt! :)

2009-09-27 | 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback