Sjukhus besök

Kom just hem ifrån ett sjukhus besök, mormors man eller ja dom är inte gifta men hennes sambo har fått canser och det ser inte alls bra ut :/ Så vi åkte dit för att vara ett stöd för mormor i detta och för att se han, för dom visste inte om detta var sista gången. Så det kändes ganska viktigt att åka dit och smatidigt väldigt jobbigt eftersom alla tanka om jakob kom upp i huvudet när jag såg han ligga där, även om jag inte kände jakob så väl så gör det ändå ont. Så det var ganska jobbigt att se honom ligga där helt hjälplös, men det känns iaf skönt att ha varit där.

Kommentarer
Anonym säger:

Läs mitt senaste inlägg "Ni har ingen aning vad jag gått igenom".. här: http://decembermirakel.blogg.se/2009/september/ni-har-ingen-aning-om-vad-jag-gatt-igenom-me.html#comment



Behöver all hjälp jag kan få just nu..

2009-09-04 | 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback