Seg idag

Oj va dålig jag är på att uppdtaera asså, ursäkta verkligen ! Men idag blir det inte mkt heller, har jobbat sendan spelat och slått Thomas haha, så fuck you ! Du kan sluta vänta nu haha. Igår var det lite fest, först var vi hemma hos Gustav med en massa sedan vidare till Fabian som fyllde 20. Det va ganska kul, helt okej ! Idag är man dock aningen seg då haha, ska snart hem till Gustav med Putte och Malle och se film så det blir ju ganska slappt sen kommer ju andra delen av kommisarien och havet - den inre krestsen den missar ni väl inte? Jag har ju läst att böcker eller ja nu är jag på den fjärde boken allstå den efter denna så som kommer på tv ikväll dock är inte filmerna eller ja seriena eller vad man ska kalla det lika bra som böckerna så läs böckerna ist ! :) Nä nu ska jag fixa mig lite, kanske återkommer annars får ni ha det så bra !

/ E

Kommentarer
Anonym säger:

den filmen är bra.

2009-09-28 | 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback