Jobbigt läge

Ja det kan man kanske säga, ingen skola idag heller.. känner mig sjuk fast ändå inte. Kanske bara är sjuk imot skolan? Eller så är det att min säng är så go att ligga i på morgonen att jag inte kommer upp, njaa brist på sömn är det nog helt enkelt. Men men har gjort klar en svenska grej nu som skulle in idag har bara en till sak man ska göra, en dikt .. men kommer fan inte på vad man kan skriva? Har fotat blommor och så ska man ha en dikt till det, jävligt svårt asså.. om någon har någon passande eller vet vart jag kan få tag på någon så tipsa mig gärna :D Sen ska jag se till att skriva in alla frågor som är till trafiken om N har gjort klart andra delen snart. Idag kommer linnéa också och ska spela in, förhoppningsvis? Har ju sagt det hur många gånger som helst nu men det har aldrig blivit av men idag kommer hon nog, eller ja hon är ju på väg så hon lär ju komma :) Sen vet jag inte blir väl till att INTE sova och att plugga så mycket jag kan, skriver mera sen ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Elin säger:

hihi :P du får vara hemma i kalla sverige :(

2009-09-01 | 14:08:04
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback