Inget bloggande imorgon

Imorgon kommer det nog inte bli något bloggande, kanske i skolan :P men efter skolan imorgon ska jag på handledar kurs och kommer hem vid 11 typ, så tror inte jag kommer vara så speciellt pigg faktiskt. Alla som jag pratat med har tyckt det varit jätte tråkigt och nästan somnat och jag som alltid är så trött, gud hur ska det gå? Får nog ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon men så ni vet så blir det inget bloggande, eller jo kanske ifrån skolan men det beror på ;P ha det bra, godnatt !

Kommentarer
Terry Terry boom boom säger:

Ja fy de värsta va segt det är :( Du får dricka kaffe för att hålla dig vaken, haha ;)

2009-09-02 | 22:39:00
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
issa säger:

sv: Ehh vaddå wannabe kissie? snälla. Jag är inte ens blond, och sen stör jag mig på din dissline. "lika fejk som ditt hår"



ouhuh avis för att jag har äkta långt hår eller? shit du är så jävla patetisk bruden.

2009-09-03 | 11:29:42
Bloggadress: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback