Ingen rubrik?

Igår blev det inte så mycket bloggande pga att jag var trött som jag sa ;) Så kan ju berätta lite av vad jag gjorde mer igår efter det jag skrev :)

Moster skulle på plast party så jag sa att jag kunde passa edvin under tiden, så jag hade en mysig kväll med prinsen :) gick och hälsade på N också, så mysigt ! Vill också ha en liten bebis <3 Sen blev det idol på kvällen, det var väl ingen som missade det hoppas jag? Även säsong start på andra avenyn som ni säkert inte heller missade eller? Jag följer iaf både, såklart ! Efter det blev det sängen för min del, sjukt trött !

Nu har jag just gjort mig lite mat och kommit hem ifrån skola, är trött idag också.. som vanligt haha? Nu blir det till att plugga , så roligt.. inte ! Hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback