Godmiddag?

Godmorgon, eller man kanske ska säga godmiddag nu? Haha, har varit uppe sen halv 8 typ men varit upptagen med att spela och nu äntligen ligger jag två mohaha. Fast jag har inte bara spelat, kollade även på kommesarien och havet såg ni den igår? Tyckte det va riktigt dåligt att dom hade dubbat även peter haberg i vissa sener, hallå eller? Nej läs vböckerna säger jag, serierna är ju rena besvikelsen min åsikt iaf, någon dom tycker dom va bra? Hade tänkt att få gjort lite skol arbete eftersom jag fick fota hemma idag, men mina "modeller" går i skolan och läst har jag gjort, essän är snart klar hmm vad kan man göra då? Ja jag får väl sysselsätta mig med att laga lite mat nu, skriver mera sen !

/ E

Kommentarer
Anonym säger:

nu juger du dän ä så gävla bra. så då är det du som har helt fel smak du

2009-09-28 | 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback