En ny värld?

Vakande för inte så länge sedan och nu ska jag ner till klåva för att fixa med mitt syn fel så jag kan se , eller som optikern sa " välkommen till min värld " haha ja detta kanske blir en ny värld? hmm. Det återstår att se helt enkelt, gårdagen var lyckad. Kom hem vi 3 och va duktigt trött då kan jag lova, shit va ont det gör att stå och sitta haha fast det är ju kul att se alla fulla folk. Och alltid skönt med lite extra pengar haha. Nä nu ska jag få mig något i magen innan jag åker ner, ska nog förbi M på jobbet också <3 Skriver mer sen, kram

Kommentarer
ludwig säger:

hejsan vad har du för lösen på din bilddagbok? =) kram från ludwig.du sjunger sketans bra faktist..

2009-09-13 | 10:00:03
Bloggadress: http://lostinthedarkness.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback