Brist på sömn?

Kände mig bakfull hela dagen igår trotts att jag bara drack två cider och idag känner jag mig också lite halv bakfull men drack ändå inte speciellt mycket, så det måste vara brist på sömn? Hmm, ja det åtrstår kanske att se. Igår skulle jag inte festa ( trodde jag ) men tvingade över J och då blev vi båda lite party sugan och drog över till öckerö på förfest sedan vidare hem till daniel på fest/efterfest? Ja vad man nu ska kalla det, skoj var det iaf ! Så det blev en lyckad kväll trotts allt men idag blev det jobba och df brist på sömn, så nu när jag kommit hem ska jag ta och sova ett par timmar tror jag? Syrran som fyllde i torsdags ska ha "kalas" idag vid 6 så ja till 5 kan jag slappa iaf, sedan kommer B hit också så ser min dag ut vad jag vet? haha, vad ska alla kära blogg läsare hitta på för skoj idag då? Skriver mera sen, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback