Slapp dag

Kom nyss hem ifrån jobbet nu, segt som fan men ja har iaf fått läsa en hel del i min bok. Har typ bara 50 sidor kvar nu, gött som fan. Sen är min essä snart klart också, vilken lättnad må jag säga! Så sjukt tråkigt att skriva den, eller ja tråkigt var det väl egentligen inte men att man var tvungen att skriva så mycket var jobbigt och det gjorde det hela tråkigt. Men nu är det gjort och mamma ska fixa med det sista, sätta ihop det så det blir bra och sådär.

Snart kommer älsklingen hit också, vi ska ha lite mys kväll tror jag. Ingen är nog speciellt pigg om man säger så, så det blir bara till att slappa. Nä nu ska jag nog läsa lite mer sidor i boken, alltid skönt att få gjort det, + att det är väldigt spännande nu så det är bara kul (A) Nä nog med bloggandet, ha det bra alla !

/ E

Kommentarer
sanna säger:

hej



kan du lägga upp din låt - vart du än går.

här i din blogg så jag kan tanka den? :)



//sanna

2009-10-12 | 08:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback