Så trött

Ibland blir jag så trött på vissa mäniskor, ni vet den där känslan man kan känna ibland när det händer något som man nästan kunde räkna med fast ändå händer det helt oväntat. Vilket gör att man blir irriterad, arg och ledsen men som kanske inte egentligen är så stort? Hur ska man tolka sånt egentligen, är man allmänt trött på personen och inte vill ha med den och göra eller beror det kanske på en dålig dag? Minsta lilla sak personen säger och gör blir irriterande och man vill bara därifrån, gömma sig under täcket och komma fram om si sådär 100 år igen. Förstår ni vad jag menar?

Haha detta inlägget blev inte riktigt som jag hade tänkt, känns som om jag ptatar om massa jag själv inte förstår längre? hmm..  ska försöka sammanfatta det. Jag blir väldigt irriterad på folk lätt just nu, är det kanske ett tecken på att jag egentligen inte tycker om personerna eller är det kanske för att man haft en dålig dag? Vad tror ni? Händer det en gång kan det ju vara en dålig dag, men händer det så fort personen öppnar munnen vad betyder det då?

Kommentarer
._. säger:

Det flesta folk är irriterande 90% av tiden, det är resterande procent som är värt att leta efter.

Alla kan ha dåliga dagar, hoppas det var en sådan för dig.

2009-10-30 | 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback