Mycket på kort tid

Hinner inte skriva så mycket nu känner jag, men det är ju bra bra för då vet ni att jag har annat för mig haha. Skriver så ofta jag hinner och kan helt enkelt.

I lördags va det party, eller ja det kanske man inte kan kalla det? Satt först här och drack lite, alla var nog lite små sega så det var inte så livat. Men sen spelade vi spel och sådär så det lättade upp stämmningen lite, ganska kul. Sen drog jag och putte ner till trubban med gustav och hans polare och där va det full ös, haha. Fast det är det ju alltid när vi är där putte eller vad säger du? ;)

Jag och gustav gick hem strax innan det stängde för båda va ganska trötta och sega så vi tyckte det blev bäst så. I taxin hem blev det en himla massa skrattande haha, men men så det ska vara när man är full och glad :) Fick ett samtal av putte vid halv 6 ( eller egntligen var den halv 5 eftersom man skulle ställa om klockan ) och frågade om jag var hemma och sådär, haha ja lilla gubben vi drog ifrån trubban klockan 2, så söt <3

Söndagen började med pizza tillsammans med älsklingen och mys i soffan, usch vilket väder det va.. Så skulle jag jobba också, inte för kul. Men det gick bra sen åkte jag över till gustav igen och vi hade mys framför tv bara. Fick sälskap av putte, malle och beckan en stund också trevligt, trevligt. Men jag var så himla trött så efter den sista filmen somnade jag haha, sorry (A)

Nä nu ska jag nog ta mig en dusch sen fixa iordning mig för att sedan käka och åka in till stan, ska nämligen på utvecklings samtal .. så tråkigt xD haha. Efter det blir det ullared med mammi och putte. Han har aldrig varit där så han ville så gärna följa med och det är klart han får det ! :) Sen ska gustav göra en tatto idag också, hoppas att allt går bra.. men vill egentligen inte att han sak men det fanns inte så mycket att säga till om där inte haha. jaja sen hade jag nog inget mer att säga, bilder ska jag försöka hinna ladda upp idag kanske? Får se om jag hinner annars blir det en annan dag. Ha en fortsatt bra dag alla

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback