Lite sömn

Ja idag eller inatt kanske man ska säga? haha, blev det inte mycket sömn alls. Sov hemma hos Gustav, men dock blev det inte mycket sova så är typ helt död nu. Det tar tid att ställa in sig när man ska sova hos någon annan tycker jag, vad tycker ni? Sen hade han fått typ stål flis i ögat så han hade jätte ont hela tiden, stackarn. Jag föreslog att vi skulle åka till akuten men han kunde inte se något alls typ så det blev till att göra honom sälskap över natten ist. Han ska ju inte behöva ligga själv och ha ont <3 

Ja så därför blev det lite sömn inatt, lite nu på morgonen då men annars har jag typ varit halv vaken hela natten så vi får väl se när jag slocknar igen. Ska över till jobbet strax och skriva på några papper samt hämta nycklarna till bilen, men riktigt gött att få ut runt 2200:- nu + 1050:- i stude bidrag som också i januari va det va? Som det skulle höjas till nästan 1500:- ist vilket alltid är nice !

Det blir dock inte mycket bloggande nu, men så är det. Vill vara med Gustav så mycket jag kan nu och samtidigt träffa vänner och familj, sen är det skolan också så det är en del just nu.

Såg ju på bio igår - Äntligen midsommar och det va nog en av dom sämsta filmerna jag sett på länge ! Tycker att sverige har gjort ett antal jätte bra filmer nu det sisa så som män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden, sommaren med göran, johan falk filmerna osv men denna va verkligen ingenting att ha. Långtråkig och inte rolig, så ett tips se inte den !

Nä nu ska jag göra mig lite frukost tänkte jag, skriver mera sen ! Ha en fortsatt bra morgon

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback