Jävla öar !

Jag blir så irreterad på dessa jävlar öar och allt jävla snack hela tiden. Spelar ingen roll vad man gör eller vad man säger så ska allt bli så himla stort, jag är glad över att jag får reda på saker men samtidigt gör det jävligt ont när man får höra sånt också. Varför inte bara sluta bry sig om alla andra och sköta sitt eget så blir allting mycket bättre, så trött på alla jävlar som ska veta allt om alla HELA tiden. Vad spelar det för roll?! Ibland önskar jag att man bodde på ett ställe där man bara va en i mängden och ingen visste speciellt mycket om en, där man kan gå ut och prata med folk utan att sen får höra " dom knulla igår " .. så trött blir jag ! Men samtidigt i vissa lägen är det bra att få reda på det och det är bra att " alla känner alla " så man vet vilka alla är osv. Men just nu är det inte bra för nu är jag arg och ledsen. Det man inte vet lider man inte av, och man får alltid reda på sanningen förr eller senare ändå så det man inte har med att göra, låt det vara !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback