Om helgen

Det blir inte mycket bloggande nu, men det har jag ju sagt så många gånger till er nu så jag tror ni vet det haha. Helgen har varit väldigt upp och ner, både bra och dålig kanske man ska säga..

Lördags var det först middag hos albin mycket trevligt och vi var där vid 3 tiden för att se på kalle ( haha dom hade jul team ) så blev det jul mat och dricka. Sen vid 11 blev det stranbarn och där va det erotiskt tema haha och jag hade inte ens klätt ut mig till något av det haha dåligt av mig jag vet, men skulle egentligen inte gå men nu blev det så ändå. Kvällen slutade inte som väntat och det blev en del bråk..

Har nog aldrig varit så arg, ledsen eller sårad innan.. och att det är just du som är inblandad förvånar mig faktiskt inte.. Men skitsamma om det nu, orkar inte ens tänka på det.

I går var en sorgen dag, inga glada miner på hela dagen.. suck ! ja det va ingen kul dag igår..

Och idag öser regnet ner, uscha .. ska hem till gustav sen och se dom nya johan falk filmerna, som vi har längtat haha så jävla grymma ( har dom andra varit ) så får väl hoppas att dessa är det med ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback