Längesen man skrev

Det känns som om det var hur längesen som helst, men så otroligt länge var det ju faktiskt inte haha. Nu har jag fått lite tid över så tänkte att då kan jag ju passa på att blogga lite, i måndags var klassen på studie besök på svt och kollade på lite olika saker. Hur det går till i studion, redigering osv. Det var faktiskt ganska coolt att se det, men alla var trötta och sega så det var ju lite mindre bra kanske haha. Annars har jag bara slappat med gustav dom andra dagarna, finns inte mycket mer att göra när det är så grått och tråkigt ute, gah blir galen ! Behöver sol nu.. eller vad säger ni?

Idag ska jag fota mina modeller för nog sista gången så ska se till att få allt klart med det nu tänkte jag, kanske blir en till foto tagning på söndag men det återstår att se. Annars idag har jag pluggat, nästan klar med min sveska uppgift tänkte att jag skulle göra lite engelska också så känner jag mig ganska duktig. Städa gjorde jag igår eller ja plockade iordning kanske man ska säga, sen tänkte jag lägga upp lite bilder ifrån besöket på svt om ni är intresserade? :) Nu skriker magen efter mat så får väl fixa det, väntar på att gustav ska ringa också saknar min baby nu ! <3 Har han inte ringt vid 12 så får väl jag göra det hehe (A) Ha en fortsatt bra dag

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback