Laddad

Laddad inför ikväll, jo tack ! Men det känns som om tiden står still eller något, gud vad det går långstamt. Hade tänkt att börja fixa iordning mig men haha, såg att klockan bara var två så det är nog ingen stor idé att börja med det nu. Fast iof så tar ju håret ungefär en timma att göra så man kanske ska göra det? :P hmm, klar vid 3 tiden sen käka och sminka mig klar vid 4 och då är det två timmar kvar, hmm det är nog aningen tidigt att börja ändå skulle jag tro. Är så förbannat hungrig, har inte käkat någon frukost inte bra men ser ingen mening i det nu när jag ändå snart ska äta middag. Får väl se hur det blir med det, kanske ska vila en stund ganska trött. Skriver kanske mer sen om hinner ;) Ha en fortsatt bra lördags kväll alla <3

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback