Plugg, plugg och åter plugg

Ja fyfan har en himla massa i skolan nu så hinner inte riktigt med bloggandet nu.. Har nationella imorgon i matte som jag MÅSTE få G i annars kommer jag typ få ig och pallar inte gå om hela matte A kursen igen så håll tummarna för mig nu! Sen har jag ett arbete som ska in på onsdag som ska ligga på minst 5 sidor och jag har knappt börjat, duktigt? nej ! haha. Så därför hinner jag inte skriva så mycket ;) Men efter onsdag blir det mycket inlägg igen skulle jag tro haha ;) Ska in och jobba det sista med musikvideon på onsdag, torsdag och fredag så får hoppas att den blir klar då. På fredag ska jag även käka på resaurang med janni, skit mysigt <3 kan behövas eftersom vi aldrig ses längre för hon har fullt upp med att vara kär. Nej men det är kul för dig att du hittat en pojk men ingen är singel med mig längre nu , buhu! svikare haha. Efter det ska jag på liseberg och se på miss li med en massa favoriter <3 Så den dagen ser jag verkligen fram imot, sen skulle vi egentligen till trubban på lördag eftersom de är ett barn som spelar där men har hört att dom inte skulle vara så bra? Så om någon som planerat ska dit läser kan ni ju säga te om det är värt det eller inte? ;)  Nää nu måse jag nog sätta igång med pluggandet igen så jag klarar detta haha, kanske återkommer längre fram på dagen.

Peace and love

Kommentarer
cryylv säger:

Jaa plugga på utav bara helvete nu.. Jag gjorde det INTE.. och vad blev jag ?? En looser hahaha.. PLUGGA PLUGGA PLUGGA

2009-05-25 | 20:39:17
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback