Mors dag <3

Vaknade tidigt idag , men har dåligt sammvete eftersom mamma vaknade tidigare och jag inte sjöng för henne .. men brukar bli att man glömmer när inte någon annan vuxen är hemma som kan påminna än ;) haha. Förlåt mamma <3 Men du fick iaf en present ( vilket jag brukar vara dålig på att glömma ) och du verkade glad så det var ju bra. Efter att jag hade vaknat och gett mamma det blev det till att lägga sig och testa den nya bikinin så fick man lite färg också, fast fick mer igår när jag inte ens försökt få det haha så kan det gå :P Var och käkade på thaien idag också, inte min favorit då men haha fick gå, syrran och hennes sambo kom också ut för att vara med oss lite trevligt. Sen gick vi till farmor och fick massa fika där, träffade även min farbror eller ah mina två farbröder och min kusin som jag inte träffat på jätte länge , även en av mina farbröders flickvän kanske man inte kan säga, inte sambo heller kanske haha jaja, den han träffar iaf. Så det var trevligt annars har jag bara slappat. Ska ut och röka med therese nu innan hon vibbar sönder ;) haha .. hur har eran dag varit?

Peace and love

Kommentarer
Therése säger:

Svar: Haha, ja visst är dom ;)

2009-05-31 | 23:40:09
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback