Miss li


Ni missar väll inte Miss Li imorgon som spelar på Liseberg? Det gör iaf inte jag haha, hon är på storascen klockan 20:00 så kom dit för hon är grym ! Ska dit med mina favorit tjejor så det kommer bli hel nice skulle jag tro. Först är det skola sen ska jag vara kvar för ska fixa med muskvideon som är på väg att bli klar nu, så skönt ! Sen vid halv 4 ska jag träffa janni så ska vi käka på jensens, mys <3 Och efter det blir det till att hänga i stan tror jag? För att senare dra vidare och kolla på miss li, sen blir det säkert att fortsätta festa när man kommer hem? Så jag kommer nog behöva all alkohol jag kommer över om jag inte ska somna haha. Kommer nog bli en fruktansvärt slapp lördag men det passar mig bra för då är det robinsson final och den kan man ju inte missa, inte sant? :D Jag är jätte insatt i typ alla serier spelar ingen roll vad det är jag ser på allt haha.. Nej nu måste jag sova det kommer bli en lång dag imorgon. Så inget bloggande imorgon, men skriver på lördag så ha det så bra tills dess alla <3

Peace and love

Kommentarer
Frida säger:

sv: vsg :) är altt bra med dig?

Kramis

2009-05-30 | 11:33:03
Bloggadress: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback