Fiiix

Nu har jag gjort klart det mesta, sminkat mig och målat mina naglar .. fast måla nagalarna är inget jag brukar göra haha men eftersom sandra fyller idag så får man väl göra något anorlunda :D Lägger upp bilder så ni får se själva


det blev en röd färg på dom ikväll


men det blev en vit, ljusbål och mörkblå ögon skugga :)

Inte bestämmt vad jag ska ha för kläder än men det blir säkert något svart, en klänning skulle jag tro. Nej nu ska jag käka sedan fixa det sista och sedan åka in, wiie ! Ha en bra kväll alla för det ska jag ha

Kommentarer
Adina säger:

shit vad fint ;O

2009-05-22 | 18:24:13
Noomie säger:

snyggt :D

2009-05-23 | 14:20:53
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback