Möblerar om

Ja nu är jag i full gång, haha folk kanske undrar hur jag mår? ja det är det faktiskt redan en som frågat men just nu mår jag toppen ! Möblerar ju om klockan 03:40 liksom det säger väll allt? Ska upp klockan 06:00 men det blir nog inte till att ens lägga sig faktiskt haha känns som det inte är en sådan stor idé faktiskt, eller vad tror ni? Kommer jag komma upp om jag går och lägger mig när jag ska upp om drygt två timmar, inte så stor idé va? För er som följer bloggen så vet ju att jag försökte mig på att dygna tänkte haha det verkar gå bättre nu så får la se hur många dygna jag klarar har varit uppe i nästan 16 timmar nu, men nu börjar jag känna att jag är en aning trött. Men det är nog också eftersom jag möblerat upp ganska jobbigt att göra det själv ska jag säga er. Iaf när man har tunga grejer (A) Nej tänkte lägga in bilder så ni får se hur det ser ut nu innan och efter dock är det JÄTTE stökigt eftersom jag bara fick slänga upp allt så inget låg på golvet men men ni ser ju iaf hur det ser ut :) Bättre biler kommer kanske imorgon eller något hade tänkt att städa då.. Skriver mera sen.


Kommentarer
Anonym säger:

tja :)

fin blogg ;)

Går det bra me ommöbleringen? :)

2009-03-09 | 04:09:58
Bloggadress: http://unik.blogg.se/
Anonym säger:

hehe ok, låter ju skönt o va klar snart :) blev det bra då?? som du ville att d ska bli....? :)



lägg upp lite bilder efter nu när du e klar :)



gör inget alls, kan ej sova :S hehe

2009-03-09 | 04:20:11
Bloggadress: http://unik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback