I väntan

Idagen hittills har varit bra, hade roligt hela samhällskunsapen för att två mongon vars namn Gustav och Alexandra höll på att fjantade sig så man fick sig många skratt. Haha dom är bra roliga dom, ibland! Sen fick jag även låna pengar av båda Alex och Noomie, tack ska ni ha ! För nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min telefon eller ja jag har fått en ny. Underbart! Sen har jag inte gjort så mycket mer eller jo, när vi kom hem nu med bussen så barnn kiosken på lilla varholmen men såklart hade jag inte med kameran :( Men Malle som jag tärffade på bussen tog en bild så lägger in den sen, hoppas inte hela kiosken brinner ner nu bara för vart ska vi då handla godis i sommar? haha. Nej nu ska jag spela in det jag reccade igår fast ska spela om det för blev inte nöjd sen kommer nog Jennifer hit så snart som möjligt hoppas jag för hon ska sjunga reffen så om allting går som ska det ska blir låten klar idag och kommer nog släppas ikväll :) Det är väl bra? Nej nu ska jag ta mig något att käka och sedan spela in skriver mera sen..

- Hur har dagen varit än så länge då?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback