Fullt upp

Ja idag har jag fått lägga bloggen åt sidan eftersom det har varit fullt upp hela dagen känns det som, har blivit så lite mycket nu det sista och ser att det har gjort att jag tappat läsare, fast egentligen förstår jag er. Haha denna bloggen kanske har så mycket roltigt i sig ändå, men vafan vad ska jag göra så att den bli rolig för er? Kom gärna in med förslag.

Dagen började iaf med skola, en lektion som alltid på måndag. Åh självklart är det matte, vi var verkligen dom sämsta matte tiderna sk jag säga er. Måndag morgon och fredag eftermiddag, kan det bli värre liksom? Iaf efter skolan blev det till att åka hem och spela in en snabbis och för er som inte vet så håller jag på med en ny låt, haha emma är på hugget nu! Efter det bar det av till ungdomsmotagningen för att göra en sådan gynnundersökning ( vilket jag varit livrädd för nu i två år ) Men när det va gjort så skrattade jag för mig själv och ställde mig frågan - är det detta jag varit rädd för i två år? Jag HATAR sprutor det är det värsta jag vet jag spydde ( åh jag menar det verkligen ) + nästan svimma förra gången jag skulle ta stick i fringret, fattar ni hur känslig jag är då? Och bara tanke på att någon skulle sitta och titta en upp i fittan liksom? Nej den tanken fanns bara inte i mitt huvud men nu när man gjort det jag säger bara, ni tjejer som inte gjort det GÖR det. Okej alla kanske inte tycker som jag ( säga gärna det isf ) att det inte var så falrigt men det är någoting som alla tjejer/kvinnor måste göra någon gång ändå  och så farligt var det inte. Klart man inte kanske tyckte det är så roligt att ligga där med rumpan upp i vädret men det finns värre saker faktiskt. Så jag kände bara att jag ville säga det till alla er tjejer som varit lika orolig som jag över detta att det är inte så fruktansvärt farligt som man hade trott, men gör en mycket större bild av det. Sen är det ju ifrån person till person men ja ni fattar säkert vad jag menar.

Efter undersökningen tog jag och Veronica en fika på alexes mycket mysigt var det! Tog oss var sin semla eftersom ingen av oss hade ätit det när man egentligen skulle haha, så vi fick tjocka oss lite tyckte vi. Sen var det kul att träffa henne, det blir ju inte så ofta längre :( Slänger upp lite bilder ifrån fikat i slutet av inlägget .. Sen när jag kom hem var jag med Noomie och Therese och tjötade, slappade och skrattade en hel del. Sen blev det stressigt eftersom en av mina små kusiner fyller 9 år idag ( GRATTIS ) så fick jag stressa dit, det va mysigt kollade på massa bilder ifrån Edvins dop och sådär och nu sitter man här då och tråkar.

Hade tänkt att se hur många antal timmar jag klara av att vara uppe och börja idag, hmm vad tror ni? kommer jag klara länge eller? haha vet ej om jag kommer orka det men kan ju ge det ett försök eftersom man inte har så mycket i skolan nu kan man ju passa på haha, nej nu ska jag nog spela lite sims tror jag. Så det får bli allt för idag, hoppas ni har haft er en bra dag idag.


min älskade veronica :) ily <3


fyfan va gott det var ! haha

Peace and love

Kommentarer
LINDA | ddisconnected säger:

söötnos :*

2009-03-02 | 20:58:45
Bloggadress: http://ddisconnected.blogg.se/
Sofijah säger:

sv: men här är det så, man kan stå i kö skitlänge, för jag har gått där i 4 år nu och jag har inte varit självmordsbenägen i kanske 1 -2 av dom, men ändå får jag stanna kvar för att jag fick en plats för länge sedan.

2009-03-02 | 21:02:26
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
Alva säger:

Svar: Tack! ;);)

2009-03-02 | 21:36:15
Bloggadress: http://alviewie.blogg.se/
Sofijah säger:

sv: jaa jagvet ! så jag hoppas att ja kan göra nåt åt de :D haha lilla jag liksom <3

2009-03-02 | 21:50:09
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
stina säger:

haha, ja men det är klart! äkta lycka är ju alltid vackert, och det kan jag lova att det fanns i öveflöd den dagen! :D

2009-03-02 | 22:07:33
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback