Fredag

Ja seg fredag får man väl ta och säga, ska ju dygna idag också eller ja dygna är det väl inte riktigt. Jag och en vän ska se vem som klara av att vara uppe längst antal timmar utan sömn och det börjar idag sen får vi se vem som vinner och klara längst, ni håller på mig hoppas jag? :D Fast jag är sjukt trött så undrar verkligen hur detta ska gå, haha. Skolan idag var seg gjorde ingenting som vanligt satt mest och skrattade, tur att man får sig lite underhållning i mellan åt haha. Nej nu hade jag tänkt uppdatera klart bdb som jag aldrig hann igår eftersom det blev fullt upp med inspelingen och allt. Har även lovat några att lägga in texten till nya låten här så det ska jag göra senare också, nej nu kurrar magen något så fruktansvärt så får mata den lite haha. Hoppas ni har haft en bra början på fredagen? Alltid skönt med lite helg. Skriver mera sen..

Peace and love

Kommentarer
Martina säger:

Håller tummarna för dig att du klara vara uppe längst :)

Du jag har bara en fråga, hur gör du så att man ser hur många som har varit och besökt bloggen och om man är online eller inte? :P

Hade varit jätte gulligt av dig om du ville svara :)

2009-03-06 | 16:55:37
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Martina säger:

sv. Ja okej, tack så jätte mycket :)

2009-03-06 | 19:38:54
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Martina säger:

Hej du, nu så har jag blivit medlem på den sidan men när jag klistrar in html koderna så ser man ändå inte antal besökare på min blogg :O :S

2009-03-06 | 21:22:06
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback