Äntligen lite sol

Ja det kunde verkligen behövas, underbart skönt att solen tittade fram idag. Eller vad säger ni? Fast lika kul var det inte att sitta på bussen efter ett grymt jobbigt gym pass på idrotten när det va stekhett på bussen. Puhh gick verkligen inte att sova, jag som va så trött haha. På färjan blev det inte heller någon sömn för träffade Louise, Sofia och lilla Theo så jag var tvungen att kika lite på honom och tjöta :) Träffade även saknade Sandra och Linnea från andra klassen och även Isabellé, kul att träffa alla igen. Även killarna ifrån gammla klassen var kul att träffa, iaf vissa av dom. Kom just ur duschen och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hade tänkt att göra lite kycklingsalad även måste jag ringa ungdomsmotagningen sen är jag sjukt trött och eftesom jag ändå är ledig imorgon kan jag nog ta och sova lite haha. Skriver mera sen..

Peace and love

Kommentarer
sanna säger:

emma, jag slänger in en bomb här nu..

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMB :D haha! :)

2009-03-11 | 18:37:50
Sofijah säger:

svar: ja gör det :D den funkar jättebra för mig iaf :)

2009-03-11 | 19:49:05
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback