Skrattretande

haha du är så jävla patetisk, jag vet att läser min blogg så ta åt dig av det jag säger ist. För att skriva massa komentaret? Om du tycker att jag skriver massa skit här, varför ens lägga ner tid på att läsa? Snacka om brist på liv, och du jag är inte ensam om att du tycka att du är falsk och fylld av skit så börja bete dig som folk om du har någon som helst värdighet kvar. Skrattretande är vad det är, så sluta läsa min blogg du vet ju redan vad jag tycker om dig så vad ska du göra här inne? Läsa om vad jag gör om dagarn, är mitt liv så intressant för dig? Det verkar ju inte bättre, så skaffa dig ett eget liv ist då..

Kommentarer
william säger:

hahah det är ju kul att se att du bryr dig så mycket om en person du hatar att du skriver blogg inlägg om personen hela tiden. så då måste jag ju fråga är personen så intressant att du måste skriva massa skit hela tiden? för du har ju inte mycket annat å skriva tydligen.

2009-06-14 | 22:06:44
nisse säger:

Btw.. william aKa Nisse

2009-06-14 | 22:07:49
William aKa Nisse^ säger:

hahah det är ju kul att se att du bryr dig så mycket om en person du hatar att du skriver blogg inlägg om personen hela tiden. så då måste jag ju fråga är personen så intressant att du måste skriva massa skit hela tiden? för du har ju inte mycket annat å skriva tydligen.

2009-06-14 | 22:13:47
Emma säger:

svar till William: Men varför ens bry dig? Handlar detta om dig , nej?

2009-06-15 | 12:19:15
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
M säger:

inte så emma men orka lägga en massa energi på någonting du inte har med att göra. Varför orkar du ens bry dig? det blir ju bara en massa onödiga konflikter då.

2009-06-15 | 12:37:31
besviken läsare säger:

Har man inget liv bara för att man läser din blogg emma? där sjönk du i mina ögon.

2009-06-15 | 13:00:05
Emma säger:

svar till M: yes, därför jag slutat bry mig

2009-06-15 | 13:57:44
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Anonym säger:

väx upp!

2009-06-18 | 23:52:17
Anonym säger:

Det är dig alla skrattar åt

2009-06-19 | 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback