Rösta till EU


Igår var de val och självklart var jag tvungen att rösta haha, visste inte riktigt vad jag skulle rösta och det blev ett rent inpuls val ifrån min sida, dock håller jag med om det som partiet sa och ville "kämpa" för så jag gjorde nog ändå rätt val. Är ingen sådan som behöver hålla det hemligt vad jag röstade på ;) haha Röstade på det som det gick bäst för iår, piratpartiet som gick ifrån 0 till 7, något tror jag? Och det var ju tack vare ungdommarna läste jag i tidigingen så det va ju himla bra. Dessutom var jag den ygnsta som röstade i vårt distrik var längts ner på listan, det är inte många som har varit eller kommer vara det? ;) Ganska coolt, eller vad säger ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback