Redo för stranden

Har varit vaken nu ett tag och försökt få med mina kära vänner till stranden men nejdå alla har fullt upp eller ja inte orkar ska man väl kanske säga, fast inte alla då utan vissa hade fullt upp med barnvaktspassning. Men nu ringde B så nu bär det va ner ändå wiie ! Det är ju så tråkigt att bara vara hemma speciellt när man är själv och har inget att göra, sitta vid datan? Njaa inte i detta fina vädret då får man lite ångest, men nu ska jag strax ner så det var ju bra haha. Har försökt få liv i T också men hon verkar sova så du kan ju ringa om du ser detta eller också komma ner du vet ju vart vi finns :D Kanske man ska ta med sig något gott ner, ah får se vad jag har.. Sen har jag inga planer för dagen riktigt tar det som det kommer, det brukar bli bäst så ingen idé att planera för det blir aldrig så ändå typ haha. Nej nu ska jag fixa det sista som jag ska ha med mig, vatten är alltid bra :P Hoppas ni har det bra i det härliga vädret alla glada läsare och njut av det för man vet aldrig när det försvinner ;) Puss på er

Peace and love

Kommentarer
christer säger:

Faen vilket bra väder.. Hoppas ni har det bra...

2009-06-23 | 12:29:28
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback