Ny gaderob

Lovade ju att visa er hur det blev med nya gaderoben och hur det såg ut innan osv så nu när jag ändå ska dygan ( ja ni hörde rätt ) haha så det kommer nog bli en hel del bloggande ikväll / natt :) Så tänkte jag att jag kunde passa på att lägga in bilderna här på bloggen eftersom jag lovat (A) haha :D


rensade den gamla gaderoben


och kläderna var överallt


så var det ut med den gamla ..


och in med den nya :)


sen var det bara att börja sätta in allt som skulle vara i den ^^


sko hyllor och vanliga hyllor


hängare som är för längre kläder klänningar osv en med kortare för tunikor osv


hela gaderoben


hantagen på


och gaderoben full


och skorna på plats ;)

Så himla nöjd , älskar min nya gaderob <3

Kommentarer
cryylvakov säger:

SV : ok, men du hadde gärna velat antar jag ?

2009-06-09 | 22:33:41
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Jossi säger:

Sv; Varse! :)

Tack :)

Hur mår du då? :]

2009-06-10 | 08:47:52
Bloggadress: http://jossisplace.blogg.se/
Anonym säger:

haha det där kallar inte jag garderob, och du säger att du köper mycket kläder? gå och lägg dig.

2009-06-18 | 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback