Mår inte bra !

Usch och fyfan säger jag bara, idag är ingen bra dag och spciellt inte min dag ! Fick nog lite för mkt av det goda igår vilket sätter sina spår idag.. Vilket leder till död kropp, sen blir det inte bättre när man är förklyld som aldrig förr och inte ens kan svälja för att halsen gör så ont och i detta vädret är det INTE kul! Det är varmt, instängt och jätte varmt.. försökte gå ut innan men svimmade nästan, känner att jag har någon ork alls eller några krafter till att göra någonting. Och eftersom det är så varmt går det inte ens att ligga inne.. helt sjukt tråkigt ! och fruktansvärt jobbigt.. detta är inte okej. Nu ska jag försöka få tag på verktabletter som jag inte har så har någon som bor nära bjussa gärna på en eller två.. orkar inte ligga inne !

Kommentarer
Janpan säger:

men ush! krya på dig ! kram

2009-06-30 | 12:50:04
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Emma Andersson säger:

usch krya på dig :) kramkram :) <3

2009-07-01 | 13:51:54
Bloggadress: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback